Gästebuch

AndyBorg2   Servus aus Wien, es war mir ein Vergnügen in  Ihrem Weingut

 

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
* Felder sind Pflichtfelder
Ihre E-mail address wird nicht bekanntgegeben
Aus Sicherheitsgründen wird Ihre IP 216.73.217.173 gespeichert.

Wir behalten uns vor, Einträge zu löschen.
Merete og Ole Andersen Merete og Ole Andersen aus Helsinge schrieb am 3. Dezember 2019 um 21:32
Kære familie Butzbach. Vi boede hos jer. Vi havde cykler med og cyklede ad fine cykelstier til Bingen og i vinmarkerne i området. I bor i en dejlig stille by. Vores værelse var stort, indbydende og meget rent. Selvom vi kom uanmeldt, var I meget gæstfri og tålmodige over for vores lidt rustne skoletysk. Jeres vine, som vi fik lov at nyde er dejlige. Vi har stadig et lille antal flasker, som kommer frem ved særlige lejligheder. Morgenmaden var i særklasse, flot anrettet og rigeligt af lækkerierne. Absolut feriens bedste ophold, som vi varmt vil anbefale. Vi regner med at vende tilbage næste gang rejsen går sydpå. Mange kærlige hilsener fra Merete og Ole Andersen, Ramlöse, Dänemark
Bitte warten …
Warenkorb
Nach oben scrollen
Vertrag widerrufen